お問い合わせ
We will strictly manage the personal information of the customer who keeps it based on the "personal information protection policy" and will not use it except for inquiries and consultation unless there is consent of the customer.
個人情報保護方針は こちらをご確認ください。
フォームでお問い合わせ頂いたお客様には、基本的に返信メールにて、3営業日内に回答させて頂いております。(土日祝は原則対応いたしかねます)
※携帯電話等の受信設定でドメイン指定受信を設定している方は、「@ticket.rakuten.co.jp」からのメールを受信できるように設定してください。
[Attention] For the contents of the performance, the timing and method of release, please see each performance page. We can not accept requests for application procedures or requests for change / cancellation of purchased tickets. We can not accept inquiries about the system. For contents posted in " Frequently Asked Questions ", we may not be able to send you an answer. Please check well before inquiries.
楽天イーグルスのチケット(イーグルスチケット[Eチケ])、ヴィッセル神戸のチケットに関するお問合せはご対応ができかねます。以下URLの「よくあるご質問」をご参照の上、それぞれの問合せ先までご確認ください。
楽天イーグルス(Eチケ) よくあるお問合せ:http://eagles.tstar.jp/faq 楽天イーグルスへのお問い合わせ先: 楽天イーグルス・お問合せフォーム
Vissel Kobe Official Ticket Frequently Asked Questions : http://vissel.tstar.jp/faq Inquiries to Vissel Kobe: vissel@tstar.jp
※乃木坂46/欅坂46/EMTGチケットに関するお問合わせの方は必ずこちらをお読み下さい。
は必ず入力してください
お名前
漢字 
カナ 
メールアドレス 
ご住所・電話番号(申込済の件についてお問合せの場合は、お申し込み時に登録された情報を入力してください。)
郵便番号
住所 
電話番号 
受付番号 (RT00000 ~)
(ご予約済のチケットの受付番号が不明な場合は、こちらにお申込みの公演名、公演日時を入力してください)
カテゴリ 
タイトル 
内容(具体的に記載してください)